Leo kom in!

Hellu! Jobbat ikväll igen som sagt, men det rullade på finfint! Tog på mig ett heldagspass idag också för att det fattades folk på söndag dag,alltså kommer jag jobba ifårn kvart i sju på morgonen till kvart i tio på kvällen! Galet, jag vet men då rök morgondagens pass istället och så hjälper jag till. Cyklade hem med Becca som hade jobbat som vak :) Imorgon fyller Ninni 15 år (Leos lillesyster) så jag åker till Gävle imorgon. Antingen tar jag tåget vid tolv eller tåget som går vid fyra, får se. Stannar till lördag morgon i alla fall, så ska bli skoj!

En annan glad nyhet är att min nulle har kommit in på Stockholms filmskola!!! Han fick reda på det ikväll. Är hur glad som helst! Grattis Leo :)



Puuuuss och godnatt, ska snart sussa

/el


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0