Helikopterplattan

Åkte hem från Gävle imorse, men fick sova ut något i alla fall. Direkt ifrån tågstationen till jobbet. Fick gå till helikopterplattan idag när vi lämnade en patient. Så häftig utsikt, man ser hela Uppsala och varmt var det. Ville bara lägga mig mitt på plattan och steka, men icke...var bara att gå tillbaka och jobba.




Några bilder från plattan

Nu ska jag snart sussa eftersom att imorgon ska jag upp tidigt för att jobba helgdag (!) alltså från kvart i sju till kvart i tio. Sedan blir det hem och sova och upp tidigt måndagmorgon igen.. så jag kommer nog bli rätt slut. Känner mig redan trött och börjar bli förkyld. Men det ska nog gå bra.

Puss och godnatt/e

Kommentarer
Postat av: Leo Gilliland

Åh vilka härliga bilder!:) nu ska jag åka och jobba igen om 20 min!! fy fan vad segt. Orkar inte ens röra mig, haha

2009-05-24 @ 00:10:53
URL: http://leogilliland.com
Postat av: Leo Gilliland

Men är det inte sekretess att ta sådana bilder? ;) hihi

2009-05-24 @ 04:28:02
URL: http://leogilliland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0