Midsommarafton

Hej! :) Jag vet dålig uppdatering igen.. Men jag har varit och är jätte sliten. Har knappt fått någon sömn denna helg efter en härlig midsommarfest :) Igår och idag har jag jobbat också. Midsommarafton var kanon! Det började med att jag och Becca åt en sen lunch i lokalen, sen kom Lala och Ullis och då hade jag och Becca ordnat mysig middag. Senare droppade det in fler och fler människor. Så fest blev det!


Becca

Beccas sill-lunch

Min rostbiffs-lunch.



God mat och midsommarsång

Jag och Ullis

Lala och Becca

Krama min tjej fatemeh

Kvällens

Hett brudar!


Snyggt Mikkis



Alex och Mikkis

Jag och Tomas

Mikkis, Soran och Becca

Beccas favvodrink under kvällen


Så, det blev rätt många bilder. Nu ska jag vila mig en stund. Sedan blir det teoriplugg hela kvällen.
Hörs senare
Pusskram
/e

Kommentarer
Postat av: Läla

ELIN, supermysif midsommar, utan att överdriva! Middagen kanske var bäst, mumma :D

Tack för en trevlig kväll !

2009-06-21 @ 17:37:05
URL: http://lallols.blogg.se/
Postat av: ullis

mmmm middagen var klockren:) MYSPYS. hela kvällen var kanoners faktiskt :)

2009-06-21 @ 18:04:46
URL: http://ulrikaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

FINA bilder!! :) Jag har redan spräckt den hihi :D puss <3

2009-06-21 @ 18:17:48
Postat av: Anonym

fan va äkligt mat

2009-06-21 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0