Årets första dopp

Sämre väder idag, men det gör inget för mig för jag ska snart åka och jobba. Har hunnit med att övningsköra hela 10 mil idag. Värt. I torsdags så åkte jag och Linda till fjällnora och tog vårat första dopp för året. Var hur skönt som helst och stekte i solen gjorde vi med.


Linda kör en rock'n roll pose

Lite lunch


Söt get. Får mig att påminna om min get som jag hade när jag var liten som
hette Yprize.

Vems fötter är vems? Eftersom mina alltid blir så mobbade av alla...

Linda var lite av en badkruka denna dag, mihi

På kvällen så var vi ett gäng och såg Baksmällan (The hangover). Hur bra som helst!! Ni som inte sett den MÅSTE bara se den. Man skrattade konstant. Tror det är den sjukaste och roligaste komedi jag sett.



Hoppas ni får en skön söndag.
pusskram
/e


Kommentarer
Postat av: Linda

hahahhaaha din söta get yprize :D det var tider. snart åland larsson!=)

2009-07-05 @ 13:21:58
Postat av: Mjau! =)

dina till vänster Lindas till höger. Man ser ju nagellacken på första bilden på Linads rockPose. sååå inte så svårt å gissa ;)

2009-07-06 @ 17:54:08
Postat av: elliinn

Haha okej då, hade du rätt i mjau ;)

2009-07-07 @ 16:09:35
URL: http://elinista.blogg.se/
Postat av: Mjau! =)

alltid rätt. underskatta aldrig mina kunskaper! ;)

2009-07-07 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0