Filip och Fredrik idag!

Var och joggade med Becca imorse när jag vaknade, blev att vi sprang årstavarvet som det heter. Känns alltid lika skönt efteråt! Men jag har problem med mitt himla håll fortfarande, någon som har något tips hur man ska förebygga att inte få håll?
Idag ska jag, Becca, Leo, Sia och Poja åka till Stockholm för att vara med på inspelningen av tv programmet Vem kan slå Filip och Fredrik. Det ska bli skoj! Det bjuds på mat och dryck och en goodiebag också. Sen får vi se vad som händer efteråt om vi åker hem direkt eller om vi hittar på något annat kul :)



Ha en bra dag allihopa :)
/e


Kommentarer
Postat av: ullis

Jag tror det är bättre om du joggar på kvällen så hinner du ladda upp med vätska under dagen. Du ska inte dricka eller äta de närmaste två - två och en halv timmarna innan du går ut å joggar. Däremot ska man ha druckit MYCKET vatten och ätit innan dess... Det hjälper för mig. Try it! haha :)

2009-08-14 @ 13:14:27
URL: http://ulrikaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra blogg:D

2009-08-15 @ 18:37:38
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Mjau! =)

slappna av när du springer å andas djupt, försök inte hålla andan. andas kraftigt. Det är när du har fått håll som du ska fortsätta jogga, det är så du både får bort håll under rundan genom att jogga bort det, samtidigt så maxar du upp din högsta nivå en bra bit!

2009-08-16 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0