Kardiologmys och framfickan

Här kommer alla mysiga bilder ifrån i onsdags. Var först med jobbet och hade grillfest med kubb, brännboll och kulleken, eller som några sa pungleken (!) haha. Mys var det i alla fall. Senare drog jag ner mot stan och till framfickan. Linda, Petra, Felicia, Leo och Jake och jag blev det där. Väldigt mys det med.


Grillen

Cilla, Zabih och Anders vid buffén

Mona, Therese och Josefin

Sofie

Tomas

Myyys



Kulleken

Så där såg det ut


Kubb blev det också


Det var en del av mina underbara kollegor.

Vidare till Framfickan..

Snygg-Linda

Invigde mina skor. Love it.


Hett Jake


Linda, Felicia och Leo



/e


Kommentarer
Postat av: Linda

men assa laarsson da:) härliga bilder.

2009-06-20 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0