Igårkväll i bilder

Kom hem från jobbet för ett tag sen. Är fortfarande hur trött som helst. Så ska snart sussa för att gå upp klockan 5 igen! Igår hade vi en riktigt mysig kväll som jag sa tidigare, god mat och min goda kladdkaka till efterrätt. Har blivit mycket kladdkakebakning för min del på sistone och den har blivit väldigt bra varje gång med. Tänkte att ni skulle få ta del at receptet imorgon. Gjorde en ikväll på jobbet med som vi hade till fikat. Mumma.


Ninni


Bakad potatis, fläskfilé beasås och sallad


Min kladdkaka


Sia

Hörs imorgon
Sussa gott finingar. puss
/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen vill ha receptet..Hælsningar från alla i Norge

2009-06-26 @ 19:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0