Helt off

Har jobbat hela dagen lång idag, alltså från kvart i sju imorse till kvart i tio ikväll. Man blir helt sluuuut. Skulle aldrig tacka ja om jag inte fick bort mitt fredagspass, då jag ska på Ullis mottagning! För hon tar ju studenten, wow! Hoppas på solsken, inte som det ser ut nu med regn :( Ni har väll säkert hört om alla besparningar som Akademiska sjukhuset ska göra dett år och framåt.. därför man får jobba heldagar och så vidare nu, när avdelningar stänger igen och vi får ökade vårdplaster utan att få bemanning till det! Helt galet. Här är en länk till ett klipp från sveriges radio som sänts nyligen, det är ifrån min avdelning om besparningarna.
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1777170&BroadcastDate=&IsBlock=

Nu ska jag krypa ner och sova, ska bli så skönt, puss på er goingar!

/E


Kommentarer
Postat av: Leo Gilliland

Synd att vi mac användare inte kan lyssna på klippet. Vi har för bra datorer helt enkelt ;)

2009-06-03 @ 00:59:51
URL: http://leogilliland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0