Godmorgon

Sov ut idag, och det kändes skönt efter alla tidiga jobbdagar. Igårkväll mötte jag Lala och vi gick till Ica och köpte lite bär och glass, gick vidare hem till henne och mös på hennes balkong. Det blev bär med glass och våra djupa men intressanta diskussioner. Mys.
Idag tänkte jag såklart uttnytja solen för en gångs skull, så blir att gå ut och lägga sig och steka lite om en stund.


Jag och Lala hemma hos Leo på valborg.

Saknar min nulle så mycket också ♥ leogilliland.com

Njuut av solen idag! Så hörs vi senare,puss

Kommentarer
Postat av: lala

mysigt,jag gillar våra impulsiva kvällar :D Ses i veckan!

2009-06-01 @ 11:04:59
URL: http://lallols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0