Godmorgon

Godmorgon! Vaknade lite sent idag, men var skönt att få sova ut. Befinner mig i Gävle nu hos Leo. Han gick upp tidigt däremot och åkte iväg och jobbade. 
Igår så slappade jag och Leo hemma hela dagen nästan, skönt efter fredagens partaj. Åt en gratäng med öl (!) i haha. Men som smakade gott, och en smarrig efterrätt. Sedan övningskörde jag till Mikkis. Där var vi ett tag och umgicks sedan åkte jag och Leo till Gävle. Idag blir det att möta Leo på stan när han slutar, gå runt lite sedan träna! Får se vad vi hittar på ikväll :)


Hos Mikkis, lite middag för vissa.

Jag med mina såå snygga tänder. (Inte)

Dino och Leo

Robin

Beccs

De flesta av oss kände oss såhär...

..och såhär

Jag och Leo gotta upp oss på tåget, och även en varsin glass blev det!

Nu blir det lite teoriplugg, sedan till stan :) Hörs later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0