Cosmo igår

Godmorgon! Inte för att jag gick upp ur sängen nu, men låg och drog mig ett bra tag. Det borde man få göra när det är sånt här urtrist väder idag igen!
Igår så hämtade Linda upp mig med bilen, bruden har ju tagit körkort :) Så vi landade på Cosmo och där blev det en mysig fika. Sedan blev det mys hemma hos mig med film och fruktsallad med glass. Filmen vi såg hette Passengers och var helt okej, rätt speciell.


Linda körde kanoners.





Snart ska jag åka hem till Leo som har kommit till Uppsala :) får se vad som händer ikväll..
hörs later,
/e

Kommentarer
Postat av: Mjau! =)

Det där med fruktsallad kan du ju inte äta med vilka som helst bara ju????

2009-06-14 @ 17:31:33
Postat av: Linda

larsson! galet trött jag var när jag skulle upp imorse... :D pöss på dig vi hörs

2009-06-14 @ 22:24:58
Postat av: elin

nej jag vet, ;/ haha. Men den var ju inte lika satsig ;O

2009-06-15 @ 10:06:58
URL: http://elinista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0