Nedräkning

Hej! Jobbade hela dagen igår, alltså fårn kvart i sju på morgonen till kvart i tio på kvällen. Jag behövdes och istället fick jag bort fredagspasset så då får jag en extra dag på semestern. Bra deal tyckte jag. Men desvärre jobbade jag även idag och skulle upp tidigt men det gick bra också förutom när jag kom hem. Det var meningen att jag skulle ta en kort nap men det blev hela 3 h! Värt eftersom att jag är pigg nu :)


Jag på jobbet igår

Nu är det bara imorgon på jobbet kvar sen har jag underbara semester, ska bli så härligt. Leo kommer också hem från Gävle på fredag och bor kvar här tills den 15:e då han flyttar till Stockholm. Så det ska bli mys.

hörs senare
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0