Från igår

Tänkte att jag lägger upp lite bilder ifrån gårdagens kväll. Jag, mamma och mammas sambo gick och åt på Aspentos eftersom att mamma fick det av mig i födelsedagspresent. Jag tog en kycklingpasta för ovanlighetens skull som var väldigt god och tzatsiki till förrätt. Medans mamma tog min älsklingsrätt souvlaki och tobbe tog en smarrig pizza.


Jag på Aspentos



Mamma och Tobbe

Efter resaturangbesöket åkte jag ner på stan och mötte upp Leo och vi gick på Brüno filmen. Den var väll sådär tyckte jag. Men det var endå mys! :)

Leo med sin vanliga pose

Jag försöker att härma hans pose....


puss
/e


Kommentarer
Postat av: linda

blev riktigt sugen på tzatsiki nu! fin fläta i håret har du också. hörs da vännen<3

2009-08-13 @ 13:45:55
Postat av: Anonym

what the ....!!!!

2009-08-13 @ 16:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0