Utgång torsdag

Nu gäller det att tagga till för ikväll blir det som sagt Ullis skiva på Birger Jarl. Innan dess så blir det lite förparty i Sävja hos Dino. Kommer bli kul! Nu sitter jag med färg i håret, känns skönt att få bort min fula utväxt och få riktigt mörkbrunt hår igen. Hade som sagt körlektion idag, och denna lektion var väldigt skoj. Vi övade på inbromsningar och acceleration på landsväg. Hur kul som helst och gick även väldigt bra. Efter det så bokade jag 10 körlektioner till och även riksutbildningen, sen får det räcka tycker jag! Sedan mötte jag upp Leo på stan, blev lite inköp inför kvällen för honom från Weekday, ett vitt linne och en beige kofta. För mig vart det bara ett par naturliga tights som behövdes då jag har insett att alla mina tights har hål någonstans förutom mina svarta. Men nu vill man ju snart gå med "bara ben", inte riktigt än men snart...längtar!


Becca, jag, Leo och Sebbe på valborg.

Nu ska jag skölja ur hårfärgen, sen blir det att börja fixa sig så småningom! Hörs då

/el

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0