Snygga bryn!

Nemen hej! Har nyss käkat en väldigt god middag, bestående av ytterfläskfilé i god sås med ris och grönt till förstås. Innan så var jag och mamma ute och övningskörde, det blev i tätbebyggda områden där man måste tänka höger mycket. Gick bra, blev också en del parkering som måste övas och övas tills det sitter helt och hållet.

Var ner på staden idag också tillsammans med Fatemeh. Åkte först hem till henne så noppade hon mina ögonbryn, eftersom att hon är så duktig på det :) Blev jätte bra! Sedan drog vi oss ner på stan och hon noppade sin ögonbryn på en salong, hon blev dessvärre inte lika nöjd. Vi tittade runt lite i affärer och så handlade jag på Duka med mitt presentkort som jag fick i studentpresent av min moster, morbror och mina två underbara kusiner förra året. Eftersom att Duka har blivit uppköpt av Cervera så måste man snabbt handla upp sina presenkort, för snart så får man inte handla med sina presenkort längre. Så tänk på det ni som har presentkort på Duka! Det var 30% rabatt på alla Duka varor så jag fick mig lite extra prylar! Värt.


Plockning av mina bryn

Fatemeh på salongen innan plockning av bryn

Fatemeh var blå och glad idag

Spetsbody Weekday, Kofta Bikbok, Höga jeans Whyred, Väska Topshop,
Gladiatorskor Vagabond

Tack underbara släkt! (Jag tänker på dig Liv...mycket, du finns alltid med mig)

Snart kommer Becca hit, då blir det spårlöst som alltid är så tårfångande men så bra! Sedan blir det att plugga lite teori tillsammans. Hörs!

/el


Kommentarer
Postat av: Soli

Blå och glad haha ;)

2009-05-19 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0