Onsdag och sol

Idag ska jag ner på stan och möta Becca och Jake. Får se vad vi hittar på men jag ska shoppa lite inför imorgon då jag ska på Ullis skiva på BJ. Har hittat en snygg klänning som ska inhandlas. Sen får jag se om jag hittar något mera :) Ska även försöka få en tid för soldusch! Senare på dagen ska mamma och jag ut och övningsköra igen, igår gick det jätte bra! Får se vad kvällen bjuder på men hoppas att Leo kommer hem till mig :)

Leo kom förresten hem igår kväll så jag mötte honom på centralstationen och så åkte vi hem till honom. Han har precis åkt till Stockholm med sin pappa, och jag håller tummarna för dig idag min nulle <3,

Nu ska jag leka lite med Sam (Leos lillebror), vi hörs senare idag, ut i solen, för det ska jag absolut utnyttja. 



Fruktpaj som mammas sambo lagade igårkväll. Mums


Sam och jag 


Jag och min nulle

Puss
/el

Kommentarer
Postat av: MatildaV

Wooh skaffat en ny blogg! Bra där Elin. Nice namn också :D...



Och ett till wooh för att du "behöll" frisyren, alltså inte klippte lugg, assnyggt :D

2009-05-13 @ 23:17:06
URL: http://vadlitam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0