Mary Kay

Hej vänner! Nu är jag hemma efter 8 timmar på jobbet.. gick bra :) Nu ska jag laga lite snabbmat till matlåda imorgon sen in i duschen och direkt till sängen för att sova eftersom att man ska upp kl kvart över fem (!) Ogillar alla tidiga mornar..
Men innan sovdags så ska jag testa produkter från Mary Kay's som jag fick i prov av Lotta. Det är först en kräm med små stenar som man lägger på fuktigt ansikte och arbetar in och som ska vara som en peeling som tar bort livlös hy och som fräschar upp hyn. Sedan är det ett serum som man ska lägga på som är reparerande och som bevarar. Ska passa alla hudtyper. Så får se vad jag tycker, alla jag har pratat med som prövat/har dessa produkter tycker de är jätte bra!


Peeling krämen och det återfuktande serumet.

Sov så gott, hörs imorgon,

/el


Kommentarer
Postat av: Becca

heej, den där peelingen & krämen verkar riktigt bra,har provat den, man får nästan baby hy hehe. Snygg du blev i håret elino! vi hörs ikväll

2009-05-12 @ 11:42:58
Postat av: Anonym

Den är jätte bra

2009-05-12 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0