Larmad väska

Cyklade ner på stan vid halv tio tiden och mötte upp Lala :) Vi hade tänkt att sätta oss på Cosmo som är ett fik/bar. Men såklart så var det stängt just på måndagar, typiskt. Vi kom fram till att det inte fanns så mycket andra fik som var öppna, så då gick vi till ica och när vi hade passerat ingången så larmade det. En av butiskbiträdena kom och gick igenom mig med en sån här visiterare (?) och till slut hittade vi tillsammans ett larm som hängde på väskan! haha.. helt galet. Jag har alltså gått runt med det där larmet utan att ha sett det sedan i mars, dock så har jag inte använt den så mycket men endå. Köpte den på topshop i London och de har tydligen glömt att tagit bort larmet. Fick äntligen veta varför de har larmat om mig ibland haha. I alla fall så köpte vi lite godsaker och satt oss på "varma gubben" och mös. Pratade och åt gott. Blev en rikitgt härlig och mysig kväll :)


Prövade en ny iste, rött te med päron. Rekommenderas :)

Lala :)


Jag på varma gubben (som alltså är varm året om!)


Tröja Ginatricot, Kofta Bikbok, Jeans Weekday, Gladiatorsandaler Vagabond,
Väska Topshop.

Larmet som sitter så fint på väskan.

Nu ska jag sova för att ta en rejäl sovmorgon imorgon. Behövs för att få ny energi. Vi hörs imorgon!

Puss/E

Kommentarer
Postat av: Lala

Haha det där larmet var bara för kul!

Helt mysig kväll, får vi lätt göra om :D

2009-05-26 @ 09:48:07
URL: http://lallols.blogg.se/
Postat av: Soli

HAhahahahahaha jag dör. Så det var inte jag som pep alla gg sist vi var ute. Hur kunde du missa en sån stor sak lol.

2009-05-26 @ 10:38:55
Postat av: charlie pa bali!

hahaha det dar var dagens! Som soli sa hur kunde du missa en san stor sak :P haha :D du e rolig du elin!

2009-05-28 @ 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0