Lång dag..

Igår var vi ju hos Robin i Sävja i hans lokal. En del av vårat härliga gäng, jag, Leo, Becca, Mikkis, Sebbe, Dino och Robin :) Vi hade det hur kul som helst, hoppade runt, dansade och umgicks. Sedan bar det vidare till BJ och Ullis skiva. Vi hade det kul där inne med tills en hemsk mardröm inträffade. Jag kan inte beskriva hur det kändes och hur det känns. Säger inget mer här på bloggen.

Idag jobbade jag från halv två till kvart i tio och idag var en sån dag som jag verkligen inte hade någon som helst lust alls att gå till jobbet. Inte ofta jag känner så. Leo har åkt tillbaka till Gävle igen..känns så tråkigt :(
Nu ska jag försöka att sova för att gå upp igen kl 5 och jobba. Efter jobbet imorngon blir det att fira Fatemeh som fyller 20 år!
Mer bilder från igår kommer imorgon =)


Puss och godnatt /e


Kommentarer
Postat av: Leo Gilliland

Nej du är bästis :) hihi PUSS

2009-05-16 @ 11:09:15
URL: http://leogilliland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0