Grillning i parken

Hellu =) Det blev ju att fira Fatemeh igår efter jobbet med grillning i parken och tårta på det. Lite kallt blev dte mot slutet men det var trevligt och mysigt! Efter det så cyklade jag fort hem med mammas cykel sen kom Sama och hämtade mig och så blev det Eurovision hemma hos Fatemeh. Jag gillade Islands bidrag som kom 2.a har jag för mig? Norge som vann var ju en väldigt speciell låt men som var annnorlunda och kul, de vann ju överlägset. Idag blir det jobb igen från halv två till kvart i tio.


Marcus och Fatemeh


Sama och Amirali




Födelsedagsbarnet


Jag och Fatemeh

Oversize kavaj - Vila
Linne - Topshop
Traschade jeans - Gina Tricot
Tygskor - Primark

Puss /E

Kommentarer
Postat av: Leo Gilliland

Åh vad mysigt det ser ut =)

2009-05-17 @ 15:59:29
URL: http://leogilliland.com
Postat av: Anonym

men vem bryr sig

2009-05-17 @ 16:20:28
Postat av: SoliDoli

Gud vad fin jag var hahahha ;)

2009-05-19 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0