Grattis Linda till körkortet!

Vilken pärla hon är som har grejjat körkortet! Det är stort, tycker åtminstone jag. Nu blir det att köra lite svängar när hon kommer till Uppsala som jag hoppas att hon vill :) Nu är det alltså min tur att ta det där himla körkortet, jag längtar verkligen. Kör för fullt med både min körlärare Bosse och mamma. Och förösker plugga teori (som är så kul) så gått jag hinner och orkar. Halkbanan är klar, så nu är det bara att ligga i. Ska nog övningsköra ikväll med mamma, fickparkering och parkering. 

Nu blir till att se vad jag ska laga för middag. Förresten Mary Kay produkterna som jag prövade igår var superbra! Hyn kändes alldeles som silke :) Något jag måste inhandla! Hörs senare! =)

/el


Linda


Kommentarer
Postat av: Leo Gilliland

Ja. Men jag kommer ta kortet före dig ;) vänta bara...

2009-05-12 @ 17:30:51
URL: http://leogilliland.com
Postat av: Anonym

typ NOT

2009-05-12 @ 18:15:38
Postat av: Linda

men TACK älskade vän! vilket fint inlägg av dig :) (dock inte lika fin bild, blir mörkrädd när jag ser den!)



käärlek

2009-05-12 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0