God lunch på Salt

Hej alla goingar :) Kom hem för en stund sen från en kul dag. Haft studiedag idag som var fylld med roligheter. Vi hade först patientfall som vi diskuterade om, sedan fick vi gå med på röntgenrond. Det var väldigt intressant och kul och få höra hur alla läkarna disskuterade fall. Hur de skulle lösa dem och vissa fall gick de bara igenom som redan hade behandlats. Sedan var det lunch och då tog jag och Linda cyklarna mot Salt. Det blev en räk och kräftstjärtssalld för mig. Riktigt gott! Efter lunchen så hade vi slutligen förflyttningsteknik som var lärorikt, för att inte knäcka ryggen när vi förflyttar patienter.



Linda på Salt :)

Nu ska jag laga min egna köttfärssås!

Puss/el

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0