Genomblöt

Är totalt genomblöt efter min cykeltur ifrån "nya" Ikea, och dessutom hade jag massa bagagde som inte gjorde hemfärden lättare. En stor väska fylld med massa saker och en stor Ikea påse med en hylla, ram och värmeljushållare. Kommer bli jätte mysigt när jag får upp allt. Men det gick i alla fall. Efter jobbet idag så åkte jag och Fatemeh till Ikea och tittade runt, ikea har ju trots allt blivit helt nytt och alltid kul och gå runt och kika. Vi åt också, jag åt den traditionella köttbullarmenyn. Hur gott som helst medans Fatemeh körde på barnmeny. Efter maten så blev det lite shopping, kul att få lite nya grejer till rummet. Köpte även en svart tjock ram som jag nu har satt upp på mig och Leo. Gulligt.



Hothot Fatemeh



Puss /el


Kommentarer
Postat av: Leo Gilliland

MICKET SNIGG BILD ELIN JAN!!! ;)

2009-05-28 @ 21:43:30
URL: http://leogilliland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0