Frisör för en dag

Hellu :) Nyss hemkommen från min duktiga frisör Madde. Blir alltid lika nöjd. Kan verkligen tipsa er att hon är riktigt bra, hon håller till på Hårcompaniet på Vretgränd här i Uppsala. Det var verkligen behövligt att klippa sig nu när jag inte hade någon frisyr kvar, det enda som såg lite och då menar jag ytterst lite okej ut var när jag hade uppsatt och det är ju inte riktigt tanken med min frisyr. Köpte även ett lyxigt vax av märket Joico som är ett väldigt lätthanterligt vax och som ger en snygg volym! Man kan både använda det i torrt hår och i fuktigt hår och sen köra hårfönen på det så blir det lite extra fylligt.

Lite smakprov från klippningen och vaxet (sorry för dålig bildkvalité på sista bilden) Vad tycks?


Har varit i Gävle i helgen eller rättare sagt från lördag, alltid lika trevligt. Igår fick jag agera som frisör när både Lotta (leos mamma) och Philip (Leos lillebror) ville ha lite hjälp. Jag har alltid tyckt det varit kul med hår och tänkte redan i nian gå frisörlinjen men blev inte så till slut endå. Lotta ville ha ljusa slingor i håret och philip ville ha kortkort hår, nästan rakat.



Lotta efter färgningen, tog tyvärr ingen bild före. Sedan Philip före och efter, han blev en riktig hunk!

Nu ska jag få i mig lite lunch sen blir det jobb från halv två till kvart i tio. Ha en bra måndag!

/el


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där elin ;)

2009-05-11 @ 12:33:06
URL: http://lallols.blogg.se/
Postat av: lindaaaa

du har alltid varit en händig frisör! keep it up larsson =)

2009-05-11 @ 15:27:32
Postat av: linda

jättefin frisyr också!!

2009-05-11 @ 15:28:00
Postat av: ninnipinni.

din frisyr ser bra ut ällin. :)

2009-05-11 @ 17:29:21
Postat av: Leo Gilliland

Ohhh jävlar vad snyggt det blev :D va fint nullen :-) nu har jag lunch. Slutar om 3 timmar. PUSS

2009-05-11 @ 20:22:10
URL: http://leogilliland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0