Snygga bikinis

Heej darlos! Har nyss ätit brunch och innan dess var jag ute med Becca och joggade, blev mer att vi gick en powerwalk för jag fick sådan håll :( Vet inte vad jag ska göra för att inte få den, kan inte ens springa när jag får den för det gör så ont. Men ska pröva och äta en frukt eller så nästa gång innan jag joggar. Blir att jobba idag med fårn halv två till kvart i tio. Men det ska bli skoj :) Står föresten om våran avdelning i dagens UNT, om våran infarktvård, att den är håller toppklass :) Det är kul. Så kika i tidningen eller på unt.se.

Jag måste köpa någon bikini att ha till sommaren... letar och letar. Har hittat några snygga men vet inte riktigt vilka jag vill ha. Skulle både vilja ha trekantsbikinis och bandeaubikinis.


Bandeaubikini finns även i kakigrön från asos.com

Trekantsbikini från asos.com

Trekantsbikini från hm.se

Bandeaubikini från hm.se


Hittade snygga bikinis från nelly.com i märket Wonderland men de fanns såklart inte i min storlek.


Nu blir det duschen sen jobb! Hörs ikväll


Puss&Kram/el


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0