Lördagsshopping

Mötte upp Ninni, Philip och Houshang idag som kom från Gävle. Blev lite shopping för mig, Ninni och Philip. Jag köpte ett par snygga skor från Scorett och en söt, hög volangkjol från H&M trend. Visar bilder senare. Sedan blev det god mat på Saffran polo. Mumma.


Ninni köpte en hög dragkedjekjol från H&M trend.

Philip

Kobideh. Kebabspett med saffransris, grillade tomater och vitlökssås.

Houshang och Philip


Efterrätten bestod utav saffransglass med pistage.

Nu blir det teoriplugg.
Puss/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ønskar att jag vore dær. Maten såg jætte gott ut. Jag lever på grøt,

2009-06-27 @ 17:15:56
Postat av: elliinn

Usch gröt som är så vidrigt :(

2009-06-27 @ 19:14:40
URL: http://elinista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0