O'connors

Igår gick jag och Lala och åt på O'connors. Vart varsin fish and chips och en öl. Så gott. Mysigt värre. Sedan fortsatte vi mot Carl Philip och tog en dagens drink. Sådär var den tycker jag. Lala kom ihåg vad vi lovade på O'connors=). Helt värd och mysig kväll. Cyklade sen hem i ett ösregn som var mindre kul.


Denna brud åker till Armenien på fredag.. kommer sakna.

Mums



Lala drar en nice pose


Smile


Nu blir det att laga matlåda till dagens jobb. Imorgon åker jag och Linda till Åland och hennes stuga. Mys. Hoppas på solsken och inget regn!
puss/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

ELIN DU ÄR EN ELAK MÄNNISKA!!! vad sa vi om bilderna? hahahahha jag gillar inte sanningen :P

Tack för en mysig kväll,drar flera när jag är hemma fin och bruuuuun =)

2009-07-09 @ 11:16:20
URL: http://lallols.blogg.se/
Postat av: Leo Gilliland

Fina bilder =D saknatr dig nullen

2009-07-09 @ 13:18:00
URL: http://leogilliland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0