Hemma

Hej finingar :) Nu är jag hemma ifrån Åland. Kom hem igår. Jag och Linda har haft det alldeles underbart kul och mysigt. Vilken helg vi har haft! Med bastu och bad på kvällarna, goda middagar, roliga bilturer, ridning, vinkvällar och bara massa mys.Har haft jätte bra väder hela tiden också.


På båten till Åland

Lindo

Sour Cream&Onion chips i megapussi size.

Matlagning

Vi hade våra dagliga promenader

Inne i Mariehamn

Mumma

Rosé såklart

Vi




Härligt det var

Båttur och skjuts


Bastu


Degersand


Så fint

Ridning på Zeita


Yeeej!

Denna bild får avsluta den fina helgen. Tack lindo för den mysiga helgen.

När jag kom hem igår så hämtade Ali och Leo upp mig i stan. Vi hämtade även upp Rostam som kom ifrån Stockholm. Det blev att sitta på Framfickan och träffa Charlotte! Som man inte sett på mer än ett halvår, så roligt :) Även Mikkis och Ullis var där. Vi blev inte kvar där så länge för de flesta var hungriga så det vart att äta på Max och sedan åkte vi hem till Leo och mös.

/e

Kommentarer
Postat av: Beccs

Elin ring mig ngn ledig dag :)

2009-07-14 @ 23:41:07
Postat av: Linda

braaaa helg

2009-07-15 @ 11:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0