Yesterday @ Skansen

Åkte till Stockholm idag eller blir igår eftersom att klockan är över tolv med Leo, Leos pappa Nima, Maryam och Sam. Det blev att vi åkte till skansen för att inviga Sams och Leos (!) första gång där. Söta och mindre söta djur fick vi se. Och en mycket god kycklingsallad åt vi till lunch, nästan intill cupidos till och med tyckte jag, bara att de var lite snåla på sås. Jag hann också med att snubbla och därmed kana ner för en grusbacke, som Leo tyckte var roligt.


Maryam, Leo och Sam


Maryam

Våra goda kycklingsallader och Sams pannkakor

Gullisen Sam

Vi hittade en riktig fashion kille, han hade även en likadan tröja på sig som jag har (gina tricot,den svarta över tshirten)

Har annars ikväll varit med Charlotte och planerat min och Charlottes 40 års fest eftersom vi båda fyller dagarna efter varandra (20år) så slår vi ihop det! Dino var även med. Nu är inbjudningarna skickade också :) Ska bli så kul, jag längtar!! Sedan gick vi över till becca ett tag.
Nu blir det att titta färdigt på paradise hotel sen sussa.

godnatt
/e


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju en fashion flicka ju! :)

2009-08-14 @ 10:39:04
Postat av: Becca*

2009-08-14 @ 10:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0