Ny frisyr

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen. Var och klippte mig i tisdags ju hos duktiga Madde. Blev kortkort. Men börjar vänja mig nu faktiskt. Mamma färgade även mitt hår till mörkbrunt igen :) Efter klippningen så blev det en cupidosallad med Matilda på stan. Alltid lika gott!  Igår var jag med min nulle hela dagen lång, tanken var att vi skulle gå ut på kvällen och ta ett glas men så blev icke fallet för leo blev riktigt dålig med feber och täppa så vi stannade hemma istället.


Framifrån

Bakifrån (inte bästa bildkvalitén men det funkar ju)

Goda cupidosalladen

Matilda :)

/e


Kommentarer
Postat av: linda

SNYGG frilla elin!

2009-08-20 @ 23:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0