Lyx Ansiktsbehandling

Idag har jag skämmt bort mig rejält. Men det får man väll göra ibland? Fick presentkort på lyx ansiktsbehandling av Leo för ett bra tag sen, så det blev att nyttja det idag. Det var hur skönt som helst. Berivan som gjorde detta var hur jätte duktig och trevlig.

Det som ingick i ansiktsbehandlingen (90min):

Den ultimata ansiktsbehandlingen för dig som vill ha lyx i vardagen!

Behandlingen inkluderar rengöring, hudanalys, peeling under ånga, djuprengöring av porerna, plockning av ögonbryn, ansiktsmassage, ansiktsmask, handmassage, dagcrème, ögoncrème och avslutas med vårdande foundation.



Något jag starkt rekommenderar! Köpte även hem lite ansiktsprodukter som kommer ifrån Kerstin Florians kollektion. Hennes produkter utgår ifrån naturens egna resurser, inga konserveringsmedel och baseras på traditionell läkekonst. Jag köpte kitet man använder varje morgon och kväll när man rengör ansiktet. Det bestod utav en rengöringsmjölk, ansiktsspray och en dagcreme. Skulle även vilja ha hennes peeling och ansiktsmask. Men de ska jag köpa vid ett senare tillfälle.


Rengöringsmjölken, ansiktssprayen och dagcremen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske blir bra för din dåliga hy

2009-08-20 @ 19:59:12
Postat av: Linda

ellan va har hänt med bloggandet? =(

2009-08-30 @ 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0